مالیات کمک در شبکه های اجتماعی
با ما درشبکه های اجتماعی همراه شوید و از جایزه مشاوره مالیاتی رایگان استفاده نمایید.
مدارک لازم جهت تشکیل پرونده مالیاتی
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده و ثبت نام کد اقتصادی اشخاص حقوقی :
۱- تکمیل دفترچه ثبت نام اشخاص حقوقی (از حوزه مالیاتی محل دریافت نمایید).
۲- اصل و کپی آگهی تأسیس در روزنامه رسمی کشور.
۳- اصل و کپی اساسنامه (سال مالی شرکت مشخص گردد).
4- اصل و کپی شرکت نامه و اظهارنامه ثبت شرکت.
5- اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه سهامداران و صاحبان امضای مجاز.
6- گواهی امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی در دفترخانه اسناد رسمی.
7- اصل وکپی آخرین تغییرات در روزنامه رسمی (در صورتیکه تغییراتی داشته باشد).
8- وکالت نامه یا معرفی نامه کتبی از طرف شرکت (چنانچه مدیرعامل حضور نداشته باشد).
9- اصل و کپی سند مالکیت محل قانونی شرکت (در صورتیکه ملک به نام شرکت باشد).
10- اصل و کپی قرارداد اجاره رسمی محل قانونی شرکت در سه نسخه (در صورت اجاری بودن ملک).
تذکر 1 : اجاره نامه حتما بایستی در دفاتر املاک تنظیم شده و دارای کد رهگیری اینترنتی و هولوگرام سریال دار باشد یا در دفاتر اسناد رسمی تنظیم گردد (اجاره نامه به صورت دستی و غیر رسمی مورد قبول نمی باشد).
تذکر 2 : مستاجر صراحتا شرکت باشد (مستاجر مدیرعامل شرکت قابل قبول نمی باشد)
تذکر 3 : چنانچه محل قانونی شرکت محل سکونت مدیرعامل بوده و شرکت به صورت خانوادگی تاسیس شده باشد نیز باید اجاره نامه به نام شرکت تنظیم گردد. (فرض تفکیک شخصیت حسابداری).
تذکر 4 : در صورت تنظیم اجاره نامه در دفاتر املاک، کارت بنگاه معاملات ملکی مربوطه ضمیمه اجاره نامه گردد.
با ما درشبکه های اجتماعی همراه شوید و از جایزه مشاوره مالیاتی رایگان استفاده نمایید.